Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Saturday, December 17, 2011

XPDC Kayak Part 2



ok guys, hri tu aku post, gamba camping je kan.. xde gambar berkayak..

as i promised, here some pics..

sorry for the quality of the picture :(

ni la muke2 yang gi xpdc kayak kat kem rekuda tu.. haha.. rmai x ramai la jgk kan..

this is En.Murad, owner Kem Rekuda ni.. dye bekas tentera.. kem ni pon baru nk membangun.. cikit2 ckup..


ni baru nk kua dari semak, nk msuk ke sungai..

aku dengan En. Hafiz pon join skali la kua kan..


RAFTING TIME!


muke aku yang agk tembam dan sun burn di situ.. arghhh! tp relax je.. haha


sume tengah bz b'rafting, yang mkan, yang mnum, yang rest, yang tukar partner.. hmmm


ape mslah ntah rafting tgh2 pnas.. adoyaii.. aku mse tu dlm mind "BILA MAU SAMPAI?!"



malas nak ckap banyak.. tngok jela gmbau na!






ok, aku xde gamba time sampai sebab aku x hbeskan xpdc, bfore sampai pulau aku da mmg saket dada.. sesudah pulau, di gigit lintah dan bertambah saket.. and the truth, kaki aku truk up till now.. -.-



Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??