Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Sunday, November 25, 2012

Congrates!! Tahniah!!

Assalamualaikum

Hai hai semua, we meet again and again  lately, well,obviously sbb akutgh mood rajin nk menaip..
Post kali ni, pasal wedding kawan aku sorg ni.. Lama jugak la kitorang kawan, ever since sekolah rendah..

whoahhhh! Dah kahwen da fidah kerengga ni... sbb aku panggil kerengga, badan mcm kerengga, mcm papan pun ade... (alamak, sorry fyda, termengumpat ko plak at sni)

So, lock the hand and finger and lets
roll the pictures!!


ini la dye rupa hantarannya... dari pihak laki to pihak prempuan

ni plak dari pihak prempuan to pihak laki
(aku bajet mcm pegi je majlis akad nikah ni, padahal main random guess from lookin to the items)

Ni mak Fyda :)

Saat yang dinanti-nanti... (apesal aku plk yg nevess ni =.=)

"Aku nikahkan dikau . . . . . . . . . "

"Sah? Sah? . . .  . .. . "
Alhamdulillah, now proceed batal air sembahyang :)

baguih isteri ni...

aku pun x sure ape bnda tu,,hahaha
with her best friends (shuhada & Yus)

ofcoz la, mak mertua vs mak masing2 kan :D

Berseri-seri muka pengantin ni haaaa....
till JANNAH, in shaa Allah... amin






Dduk bersanding... (aku pun nak jugak)

candit!!

happy memories :)

pengantin pun da panas, pengapit lari, so kene kipas sendiri...

Malas nk cite byk2 (sbb aku x attend, cmne nk cite kn)

And sebenarnya gambar2 ni not belong to me, belong to Yuslinda Yusof,aku copy sbb aku nk buat post ni... credit to Yus for ths lovely pictures... aku x mmpu nk copy smpai 125 pictures, amek several je ....



apepun, to Fyda and husband, selamat pengantin baru!! 
semoga berkekalan hingga Jannah (in shaa ALLAH)

aku minta maaf x dpt attend wedding ko, aku bz blaja.. sorry..
nnti, kenduri ckur jambul ank ko, aku cube datang!! Hahaha














Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??