Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Tuesday, December 4, 2012

Reward by celcom!!

Assalamualaikum..

Halo-halo!! Korang amacam rini?
Hari ni 2nd day in row aku dapat free call!!

Actually bukan bday reward or what, tapi new plan UOX by celcom ni bguih btol!
Guna RM3 in a day, dapat free call from 8pm - 8am !!

yup yup, btol..

8pm to 8am (rangkaian sama) !!

Paling best, bukan at no Xpax, tapi at rangkaian sama (which mean sume number celcom)!!

I think ramai jugak la yg da taw hal ni.. aku da lme taw.. tp aku pun baru je pkai num ni, x smpai 6bulan pun lagi.. tapi, compare dgn celcom lme, i prefer celcom baru yaw!! 
but!
ade jugak kekurangan nya, xde 8pax.. so, xde la 8 number special..

da 2 hari, aku guna RM3 sehari, so 2 hari jugak la aku dapat freecall, klau esok dapat jugak, aku tataw nk kol spe da =_=

Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??