Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Sunday, January 6, 2013

Lazy Sunday...

Assalamualaikum..

Hari ahad yg sgt la malassssss malassss MALASSSSS!!!
Tidur pkul 4.30am, bagun 12.05pm... 

(anak dara ape la aku ni bgun time matahari terpacak atas kepala)


I start myday with Sultana Biscuit!! Yummy.. Then gsok gigi and cuci muka.. Enuff untuk Sunday kan..
Then, aku pun g la bersihkan cage momo, da membesar and makin gemuk.. makan je keje... =.=

Later, rumah pun blackout!! Ptg yg panas terik, rumah BLACKOUT!! (sabar jela)
Tgh2 panas, momo plak dok grooming diri sndiri.. kesian, aku malas nk grooming dye.. hahahaha


Ni la Momo mse few weeks before...

Now!! "Im grown up!"

Semakin aktif dan girang!!

Nak di compare kan mse first aku dapat dye dgn skrg mmg jauh beza.. Dulu, keje momo ni asyik dduk dalam bakul je, sekarang kemain, asal nampak org, buat muka kesian "Please take me out.." Pastu, kalau x panjat cage x sah... Blom kira meals, amboiiii taw la mengalami proses pembesaran, selera makan kemain bertambah... But, ape pun thanks to my beloved roomate and housemates sbb sudi tgok2 kan Momo while me at hometown... Now, I shall take back the responsibilities of taking care of Momo..

Tgok! Klau x duduk dlm bekas mknan ta sah =.=
(najis sepah2)

craving to get out

Pstu buat muka  kesian dye...

Grooming diri sendiri .. LOL
After grooming sendiri, tidor~~~ Momo is taking nap...

Ni la kerenah Momo... Bile ptg, kalau free, aku bg dye lompat2 at lua uma jap, then bia dye at lua.. Bile hari da malam, da gelap, aku bawa la msuk, kang bia kat lua , sejuk pulak Si Momo ni....

muka minta dikeluarkan dari cage...

Si Momo ni la peneman and yg buat aku bz whole day.. Kalau dye tkdeee, mybe aku kebosanan tataw nak buat ape at uma (padahal bole je nk stdy, pemalas)....

lots of love,
eHJ

Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??