Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Saturday, May 5, 2012

From UiTM off to Manjung

Assalamualaikum, and hi !

when?
today!

where?
UiTM, mneee lagi..

who?
me and others too

Well, we meet again! and again! and again!
(sebab aku gile blogging)

Hari ni, aku ade test FINANCE! errrrr, and jujurnya aku x stdy!
conflict banyak sgt sbb tu xde mood, nak stdy pon kne ade mood maaa :)

Test pkul 9am.. (disebabkan test start lambat, hbes pon dekat nak pkul 12)
hbes je test, trus rush balek bilik sbb Wan pon kol, ajk aku g umah mak..
so aku pun transform! Pkai bju kurung, and g umah mak...


Roll the pictures !!

sampai2, mak sumbat makanan.. bertuah, anak2 mak ckup makan..


pergi dengan depan, Wan and Syamim.. tengok, dorg da settle makan..




Yang pergi uma mak, wakil pompuan, AKU, and Wan jd wakil laki la..
Out of 12, kami 2 je yg datang :)



ini la dia, Darwish, yg bercukur jambul hari ni, isn't he cute???

he drink susu formula ok...

muka satisfied, dapat susu... smbung tido..

amekkawww! kitorg siap tapau utk adek beradek lain..


Wahai kakak2 and abg2, belanje kitorg mkn, sbb penat tapau tok korg..
(padahal tak buat ape ponn..)



p/s: I loooooveeee You Mak!!



Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??