Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Saturday, May 12, 2012

Sakit je manjang ~

Assalamualaikum and noon guys!

Since lps SPM, mcm2 penyakit aku ade..
tapi bukan 3 serangkai tu la..

aku ni sehat je, cume ade la bberapa kesakitan yg terpksa dihadapi akibat
perbuatan aku yg lepas2.. (mcm buat ape je)


#1 Gastric

ini penyakit mmg bstfren aku, dari kecik lagi..kami mmg rapat..
dia ni jgk la yg mnjge aku.. mne tak nya, asl aq mnum air gs, dye marah..
asl aku skip mkn, dye mengamuk.. penjga yg bagus ni..
 sekarang mne2 g, prepare gaviscon :)


#2 Tonsil

ni pun kawan aku.. tp x rapat mcm en.gastrik.. sbb yg ni jarang lepak.. haha
tp ni pun penjaga aku gk ni...
asal aku kurg air, dye mula la buat hal, asal aku mkn pedas over2, dye mula la nk meragam..
en.tonsil ni, klau marah, suka bw geng, abg.Demam.. 
 so, klo aku kne tonsil, aku demam skali.. pckage... (kau ade?)


#3 Leg

since aku pnh excident form5, betis aku besar sebelah.. haha (kurang asset)
lately, kaki aku bengkak, and sangat saket..



     
da banyak darah kua.. ni day-3



p/s: Doakan sye cepat sembuh ye kawan2.. and have a normal life too :)


























Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

4 comments:

  1. arghhhh. geli + takot la tgok tissue tu :/
    nwayy, take a good care of urself okeyyy !

    ReplyDelete
  2. yeah i know.. tu day-3..
    mse day-1 lagi gile.. sampai 3 tisu..

    ReplyDelete
  3. mcm mana bole bleeding smpai mcm tu dear ?

    ReplyDelete

A thought??