Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Friday, June 1, 2012

Fullstop

Assalamualaikum !

Putus Sudah Kasih Sayang


"ya Allah, kuatkan dan tabahkan hati hambaMu yg lemah ini.. Berikan aku kekuatan utk menempuh dugaan dan hari mendatang.. Keringkan air mata yg mengalir di pipi ini Ya Allah.. Kerana aku tahu Kau Maha Menyayangi lagi Maha Mengasihi, Kau Maha Melihat lg Maha Mengetahui.. Andai jdohku di dunia ni, dekat kn la dia padaku.. tapi, anda aku tak bertemu di dunia, aku yakin sudah tersedia 1 buatku di akhirat sana.. Pasrah kn dan redhakan hatiku Ya Allah.. Relakan hati dan diri ku dgn pemergian dia..
Beri dia kebahagian, beri dia kesenangan, beri dia senyuman sehingga dia lupa akan aku..
amin, ya rabbal'alamin"

Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??