Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Friday, June 29, 2012

What For Dinner ??


Assalamualaikum.. !!

Malam ni kitorang makan besar!! Hahaha..Takde la besar sgt.. Tapi still count as BESAR sbb roomate belanje SATAY kan =)

she went to BOTA and buy some for us to eat..
(padahal memang study kat bota, bajet mcm jauh je kan)

This satay called "SATAY BOTA"
mana nak cari?? Klau korang otw ke LUMUT, belah kiri korg akan nmpk kedai jual satay ni..
only open on
 THURSDAY - SUNDAY

aku sendiri xtaw weh..tapi bile roomate aku cite, aku rse penah lalu, berasap2, rmai giler org..
cume aku taktaw, itu rupenya tempatnya..hahaha..

tapi memang la, mse aku lalu dulu pon, Q sgt panjang..(time tu mmg aku tataw ape yg dia jual)
da la Q panjang, dgn asap kepol2..haishhh
hari ni baru aku taw, SATAY rupenya =)

from bottom of myheart, memang PUAS HATI sgt satay sini..
so, x heran la, kalau org sanggup beratur panjang..

price dye pon ok.. in range 35sen - 45 sen la (kalau aku x silap dengar la)




Let's roll the pictures!!

nyummy!! Satay ayam and satay perut!!

utk 4 org makan

3 cucuk terakhir..

last2, aku along and hanan jugak hbeskan :)

3 cucuk last tu, kitorang gelak2 sebab assign spe kne hbeskan..
since along da makan - dye ade excuse
since aku makan pling byak - aku pon ade excuse
kak Shu da lari dulu
so, mangsa nya Hanan la =)

ade plak sesi gelak pecah prot dgn dorg..


Aku: Hanan, dlu ustazah kan pernah ckap, tak baik mmbazir, tu amalan syaitan..
Along: A'ah hanan.. tak elok mmbazir, nnti kawan dgn syaitan
Hanan: Hanan da kenyang ni..Eny tak mkn nasi kan lg? Eny hbeskan na??
Aku: Tapi, mak Eny kata berhenti mkan sebelum kenyang.. Eny da kenyang, cmne??

(yg mana satu nak ikot ni??)

Along: Tak dengar ckp mak, nnti derhaka..
Hanan: Tapi ustazah kan arif..
Aku: (tataw nak ckp ape, hanya mmpu gelak dgn gelagat dorg)


maka cucuk last dihabiskan by HANAN =)



"even makanan atau rezeki tu sikit, tapi bile berkongsi, terasa banyak and terasa lagi nikmat.. sharing is caring, caring is loving.."




Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??