Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Tuesday, June 26, 2012

hey, i'm a GIRL !!

Assalamualaikum. . .

hari ni punya cite mmg lawak!!


mama: eny, ko g kemas rak kasut at lua tu, da penuh sangat..
eny: ok, bereh!!

( berlalu pergi ke rak kasut... )


sampai je at rak kasut, ku buka lalu, pening kepala tengok.. FULLHOUSE!!
da geledah, dah susun.. baru aku sedar, kasut aku yg bnyak... (my snicker la off course)
and suddenly !!!

i found. . .  these!!

wedges rm20

penah pkai SEKALI JER !

WEDGES??! What??! 
Abad bile aku bli ni?? hahaha.. beli tp tak pkai.. membazir btol..

whoeva with size 4, plss contact me if interested to have this wedges
dari aku simpan buat pekasam, baik aku bg at org, as s GIFT =)



sandal rm20

selalu gak pkai tapi jarang..


Nampak tak??

im a GIRL! im a GIRL!!

tapi to be truth, mmg snicker lg berlambak.. da msuk plstik pon, nk buang sbb byk sgt lobang and koyak rabak.. bile msuk u, sandal lg sonang.. 
SARUNG n GO !


but, mostly, my shoes.. bukan beli sendiri..org belikan..
aku x reti la mende2 cmni.. aku ni FLAT orgnya..
klau msuk vinci ke nose ke, aku akn go to flat sandal...


p/s: biarlah x reti bergaya.. janji reti jage maruah dan diri..



Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??