Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Saturday, April 30, 2011

FREEDOM !!

Tga2 final ni, aku sebut "IM FREE".. mmg hampeh la..

td aku ade paper MGT420, as mention earlier.. then, waiting for last paper, which on 8th MAY !! **berjanggut la aku tunggu weyh..

cerita hari ini;
1. aku x tdo ag, bkn sbb pulun tp sbb OVERSLEPT
2. jwb paper MGT dgn pnuh ke-BLUR-an..
3. leh plak kua awal, sbb dah putus harapan..**mcm2 resipi td aku wat, goreng, rebus, kukus...
4. aku leh kua enjoy, mcm dak dah hbes exam..
5. sume org tgh packing! parent dtg amek dah!! arghhhhh!!


ok, ini cerita hari ini.. nk tawu?? lepas aku chow dr DSI tu, aku balek bilik, siap nk outing plak, dgn KAK AIN, BELLA, IEKA, ZATI, ZANA AND MIRAH

lihat la kegembiraan yg terserlah dlm muka kitorg.. from left, Ieka, Ain, Me..


tengok, muka sume ade tampal, "horay, exm dah hbes! esok nk blek!!"
from left, Zana, Zati, Ieka, Bella, Ain



haa, bia aku gtaw ape yg tertampal kat muka aku plak, "siott, aku ade paper law 8may.. gap 7hari!!"


xpela, aku join jela dorg bersuka ria, bile lg leh jumpa kan, lepak2.. hukhuk


ok, yg ni,k tataw la ape motifnya tarik menarik ni



kitorg g mne?? haha... Kentucky Fried Chicken a.k.n KFC !! **dh tu, msing2 ngidam nk melantak KFC..

seyes x tpu la.. da lme ta mam KFC..sbb xde mase nk kua..**bajet la ko eny, pdhl xde fulus.. HAHA


itu, Mirah, additional actor for today..nth ape la korg borak kn smpai x sedar Eny snap pix..**da nme pon candit, adoiiii


ha! korg tgok la muke dorg... amboih23, betapa gembira... aku yg tengok ni.. hati rse kene robek23..


sila LIKE.. licin taw.. tinggal tulang je..**mmg btol2 ngidam sume2...


then, kitorg pon bla la dr KFC, bersiar2 at Bandar U tu... da plak cerita at bas station.......

tengok, dorg main gurau senda smpai majok2..**dr gmbar mcm bf pjuk gf kan, kan?? hehe


ni da tgkap tocin la, dh tu, bf pjuk main2.. **ape aq merepek ni.


akhirnya, dorg leh gelak2 balek, si GF pon cair dgn pjuk ryuuuu... HAHA


but, seriuos la, honest ni.... im gonna mish them a lot.. **ape yg kau ckp ni eny.. hadoiiiii~~.. seyesss ni... sbb dorg dak2 dip, x sama jdual dgn aku.. HUWAAA~~

see, i found angry bird!! domo pon, pink panter pon.. rse nk beli sume..**tunggu ko kaya la eny oiii..


sempat lg la kitorg amek gmba kaki ni kan.. **yg pling simple, dgn selipar, x lain tak bukan, AKU..(aq xsuke jd girly!!)


last, sebelum balek, sempat lg la nk singgah 7e, blasah SLURPEE!! opsss!! BRAIN FREEZE!!**pdhal da tingtong, stoned, xckup tdo...

panjang aku bebel kali ni, sebab HAPPY + SEDIH . . .
tc, xoxo, ENY


Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??