Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Saturday, April 23, 2011

TOPENG = MASK


hoho.. ok pakcik makcik, today we'll talk about MASK.. bukan mask yg jge muka tu... tp MASK ini..



haaaa, mcm ni....

mesti korg blur2 lg bout what im tryin to say kan??


what im tryin to say is, bile sesorang itu senyum, tak semestinya dia sedang gembira.. bila dia ketawa, tak semestinya dia sedang bahagia.. itu la maksud aku.. takkan la nk tunjukkan kesedihan dan kesakitan kita at orang kan?? haaaa~~

so, bile aku sedih, aku akan buat muka cmni....


haaaa, comeyl kan???


my pren also said that im a good actress.. sbb bg aku, mslah aku mslh aku... mslh kengkawan pon mslh aku... HAHAHA..

im a happy go lucky girl.. SERIUOS !! hohoho... thou im happy, but only Allah knows what there in deep of my heart.. what i've been thru to get here, TODAY.. yeah, im strong, that what they said to me.. tp aku rase power aku dh kurang la wei.. mne ade org perfect at dunia ni selain ALLAH.. superhero pon ade weaknesses..

ULTRAMAN akan hilang power... bila dy lemah, lampu at dada dia da kelip2...

POWER RANGERS pon sme.. agk2 xleh nk lawan, mula la nk pggil binatang robot dorg, pastu gabung..

(alamak, nmpk sgt aku tgok cite2 ni)(xpe, kecik2 dulu punya hal)

so, bg aku skrg, senyuman kwn2 aku, adalah kebahagian aku.. kesedihan diorang adalah tangisan aku.. even aku tak dpt nk bahgiakan KAWAN yg pling aku syg (arwah FIQRI), at least aku nk bhgiakan kwn2 yg ade dgn aku skrg.. bfore its too late for me..

if today is the last day in my life, i want to :

1. get a hug from my mom (i never get 1 from her)
2. hug my grandma (i reallly loves her)
3. told my brother to take care of 'em.
4. spend my last minutes with my frens.
5. lay peacely beside my grandma.


life is too short, so, as u get the chance, please, enjoy ur life.. jgn nnti dah sakit2 baru nk merasai nikmat hidup.. LAMBAT LA DERRR~~

only those who really closed to me, know about me.. hehe

tata titi tutu~~


Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

4 comments:

  1. Dragon ball trbaekk...xpkai mask...guna kekuatan sndiri...p/s:jgn nk tgk krtun bnyk sgt la babe...

    ReplyDelete
  2. eleyh ... kerek la ko.. ko tu yg terlebih tengok... haha ..

    ReplyDelete
  3. apa ini ,
    cerita sedih pulaaaaa :'O

    ReplyDelete
  4. yeah, that me...
    but sokay, im used to..
    wear some mask..
    hihi

    ReplyDelete

A thought??