Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Friday, April 22, 2011

wedding?? not mine nor yours!!



bunga?? ring?? dah taw kan nk ckp sal ape?? hello! im not the one who getting married... duhhhh~~~ sedang aku explore MY PICTURE, tibe2 terbuka gmbr wedding kak sedara aku dulu.. terasa rnduu plakkk... (kat KEK je sebenarnya)... well, dye da selamat dh pon jd HOT MAMA.. haha..



ni la rupe rumah sehari sebelum wedding day! TARA!



ini dia, saat akad nikah.. well..



tataw nak ngarut pe at pixture2 tu.. haha

lexlu... baru akad nikah, blum sanding lg.. jap ekh~~

ok, ini dia saat di hari bahagia... alalalaa~~





hmmm~ so skrg, dah slmt jd mak.. ank 1st dorang, gal! (OMG, mati la auntie ENY).. nama Nor Afikah Dalilah... (tmbh lg sorg DALILAH dlm fmily).. xckup dgn Renisya Delilah.. haiyoooo~~ (syg2, jgn nkal2, pnt auntie nk jge..)

Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

2 comments:

  1. jgn nak weding2 sgt...ko 2 bdak baru akil baligh,xsesuai nokkkkk...haha...p/s:t dh kawen jgn lupe ajok teman...

    ReplyDelete
  2. yolah, t aku kahwen , aku ajak ko ye nok. . aku bukan berangan, aku sedang bercerita...xnmpk ke??

    ReplyDelete

A thought??