Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Monday, August 15, 2011

Akhirnya !

Lmeeee nyewwwww ta jumpa ini olang.. DATIN AUFA... akhirnya, dapat jugak jmpe... manyak soli, lambat mau kasi update..wa ta dapat original copy from itu datin laa... hehe... tp tada apa, ada la sikit itu gmba.. HAHA (ah suda, kau knapa Eny oii)

sambil mnyelam mnum air.. tu yg lemas tuh.. tercekik2 aku.. sambil dating (ehem-ehem, bkn di bulan Ramadhan keyh), kite shopping, sambil2 tu jugak la, dpt jmpe AUFA.. ampun dan maaf di minta pada Ella kerana anda sgt jaoh utk kami pickup.. HAHA

next time keyh ELL!!


sebelah kiri, cik Aufa dan aku la sebelah kanan tuh.. jgn nk huh huh sgt keyh.. mmg aku da monteyl.. hehe.. tembam sane, lemak sini.. aiyooo~~


gamba yg berjaya ditangkap oleh paparazi.. hehe.. kami sedang fokus berAndroid.. haha..


tengok la mereka sedang bermain ANGRY BIRD! contest dye free, siap dapat hadiah ag.. hehe.. (tp yg tgok je ta dpt la)


and en.DOMO... aku dgn usaha keras aku, memujuk en.boyfren beli en.domo.. taknak yg kecik, nk yg besar jugak.. HAHA.. akhirnya!!!


pssssstt: tenkiu awak.. ^__^


Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??