Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Tuesday, August 16, 2011

Menjelang SYAWAL


Waaaaaahhhhh! da half month pose! (+) (-) (x), tinggal 14hari je puasa.. sebenarnya nk ckap, tinggal 14 hari je nk ghaye..

Ahaaaaa.. sebut pasal menjelang SYAWAL, ape yg ade dlm pale otak ekh??

#1 Baju Ghaye!

Well, if org lain bz nk beli baju raye, mine is already prepared! (Untung la mak pandai jahit).. Haha.. Theme aku diz year, Merah (hitam tu warna wajib), ade dua baju da siap, both diserikan dgn corak dan bunga MERAH! (haishh, sjak bila plak aku minat merah ni =.=)


#2 Kuih Ghaye! (fav aku)

sebut sal kuih ghaye ni, yg wajib ade at umah ni:

cornflakes madu!


and

oh yeah! tart nenas!!


#3 Duit Ghaye!

alamak, part ni aku lemah sikit.. aku da besar, tak dpt duit ghaye dah la.. hehe.. tp kpd sesiapa yg bermurah hati nk bg, besar tapak tangan saya tadahkan! buwahahaha

haaa, tengok, sampul raya pon dah rupe duit.. adik2, jgan mudah terpedaya ye.. hehe

#4 Umah

maksud aku, kne la bersihkan umah (bkn maknenya, aku bersihkan uma setahun sekali keyh).. cume, bile raya ni, bersih lebih sikit.. (lap tingkap, gantung langsir, new sarung kusyen, new carpet, etc)

#5 Fireworks!

ni part paling best! malam raya especially! Boom! Pang! Booom!

(gambar semata-mata keyh, aku x buka bisnes mercun)

tp, dlm banyak2 ni, aku tetap suke bunga api besi! unique!!

baru nmpk feel raye..

#6 Special case!

haaa, raye thun ni skali dgn Merdeka Day! so, ade 2 celebration la thun ni..

oh yeah! im MALAYSIAN peeps!


so,



p/s: main mercun tu leklok ea.. jgn sampai kudung jari..




Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

2 comments:

  1. ahaha.. tahun ni tataw la wat ke idok.. mama mcm mls nk wat tart.. hehe

    ReplyDelete

A thought??