Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Monday, June 27, 2011

HAPPY ! Big Smile ^____^

Today... i dont feel like doin anything, i juz wana lay in my bed.. hahaha.. im just joking.. What a great morning i had fer teday.. Awake at 9.30, had my bath, and ready for A DATE! (yess, me goin fer a date) NO, actually not a date, we just went to Batang Kali, and lookin fer shoes... not fer him nor me.. its fer Anwar, his brother..

ni la kedai amoii yg Amin pi.. me?? opcoz wait in d car.. pns la nk trun

He pick me up at 10.20am, and took me to Ligamas.. pusing2.. thou we do almost nothin, but i had fun.. kitorg tak mcm cpl lain, yg leh jmpe selalu, dating.. not fer HIM..(aq ley je kua, dye je payah cikit) So, dapat jmpe td, kire OKEYH!!


Thaks Dear, i appreciate it a LOT!! Lavvvv ya!!


tngok la, ape jd at aku, kebosanan thap gaban dlm kereta..
ni baru satu, nk tunjuk sume, kang berdekah2 korg gelak


and dia wt muke seyes plak msuk kreta..
"Syg ok ke dlm kreta?" HAHA


then, we share the joy tegether..
yess, with NIPS.. we loooveeee NIPS.. hbu??


la, da hbes ke? syg la mkn lebih nih..HEHE


tgok tgn sape pnuh skrg?? see!!


ok dah dah, nak sgt amek la.. then, kitorg p hntar Miss Zati to KTM, dy nk jumpe kwn dye.. tp, aku sempat lg, curik2 amek gmbar!!
heheeheheheheh ^_________^
Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??