Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Friday, June 24, 2011

Ronggeng!!



tahukah anda Super 8 sgt tak best...??!!

aku sempat tido lagi dlam panggung..adoyaiiii...cite dak2 tol la... trailer je best... hmmmmpeh tol... keje aku duk umah ni, ronggeng la.. tp susa cikit nk ronggeng, kne jge granma at umah ni.. dye kene KAYAP (sejenis penyakit kulit ya)... so, aku kene cari time yg sesuai kalau nk kua, then takleh kua lme2... adoyaiii... jadi anak dara dah aku ni..


pas tengok movieee, pe agi, melantak la!! where??

PIZZA HUT !! jyeah !! akhirnya, dpat melepas geram aku...

hahahahaha, 50% off.. terbaik!!!!! harhar.... rugi tak gi...


Big Apple?? tbeee2

alang2 kua, lepas geram kat benda yg aku tak dapt nak mkan.. hehe aku telan pizza, aku telan BIg Apple.. (ikutkan hati, nk beli 1901, McD, KFC, Kenny) hahahaha... tp, bajet lari la, tak dpat na kejar... duk uma ni, ternak badan, tu yg sempottt tuh...



he treat me

ye, ye... aku yang mintak.. dah tu, aku nk mam choc, ape guna bf kan?? soh dye la belikan.. HAHAHAHA... sayangggg nak mkn... tp alhamdulillah, selamat smpai at perut aku... dah kua balek dah pon... HEHEHE...



soon, whenever aku ronggeng, aku update lg kayh! (eny, ingat, simpan USB leklok, dlam laci meja k..)
Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??