Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Friday, June 24, 2011

New Member in'da house!!

im talkin bout BABY! yesss baby!! sebenarnya cite ni da lme, tp aku x sempat na transfer gmbar dia dalam lappy or pc.. now, da jumpa USB!! (jumpa celah bntal, truk btol perangai) so, leh la transfer gmbo2 yg ade...


nama dia, Nur Afikah Dalilah.. (errr, if im not mistaken).. dapat niece bru ag.. yg sedia ada tu, yg hyperaktif tu dah grown up... auntie doa, Pka x mcm E'cha k... penat la auntie na jge angpa... (kurussss i nanti nyah~~)



opsss, gmbar hanya hiasan semata k, this is not her... kalau ini la budaknya, lagi mati aku rase..



haaaa, ni baru la dia, comel x? ikot muka ayah dye... seyes... tiap kali aku dukung dye, tgok dye, aku mesti trus igt kat bapak nya.. harhar
jangan pelik tengok dia tidur, sesungguhnya dia mmg tdo camtuh, ummi dye kata, dia tdor lg lame kalau cmtuh... pelik2 je dak ni la...


ni zoom in ckitt muke dye... closed up!! hahahaha
mukeee comel da, tangan yg dukung ni na patah dah.. har har...


dye baby 1st yg aku dukung, 3bulan.. sekarang nk msuk 4 da... she was born on, 8 March 2011... time tu aku at UiTM, ta dapat na tgok.. aku balek2 je, da membesoww da...
ade ke mak dye ckap, "erny, sakitttttt nk lahirkan dye", ngeri aku dgar.. ni yg wat aku tkot ni.. aku nk pregnant jela nanti, bia ank mmbesar at dalam, takyah kua2.. harhar...(merepek je, lmeeee lgi)

gmbar ini juga sebagai hiasan semata..
Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??