Loyal FOLLOWERS not FLOWERS!

Tuesday, June 28, 2011

Shocking!!

Wat suspen je cite hari ni... baru ingat nk bersuka ria.. tibe MALANG tidak berbau.. hehe.. lepas solat asar td, aku tmn mama g BSN area KKB ( Kuala Kubu Baharu).. mama da kering kontang, so amek la gajinya.. otw na balek uma, depan kilang Heavafill **aku x sure aku eja ni btol ke x, asal ada bunyi udah, terjadi la kejadian yg tidak diingini..

aku tgah syok borak dgn mama, skali, ada org langgar dr blkg da...

aku wat relax je la, this is not my first time excdent, aku pon tataw da brapa banyak excident aku terlibat.. da berapa banyak kali aku naik trak tunda.. HAHAHA..

nak kata teruk, tak jugak.. sbb kreta mama just bumper jatuh and lampu pecah..

yang melanggar agak truk.. Myvi putih.. huhu.. kemek jugak la kreta akak tuh..

cmne leh langgar?? akak tuh baru pulang dari keje, nantok, kreta dlm gear 'N', tbe2 dye pon xsedar kreta dye bergerak... maka, TARA! hehe...

lepas tuh, kitorg pon, ke BALAI POLIS BATANG KALI, lodge a police report utk claim insurans akak tu la.. kes ni senang settle.. sbb akk tuh ngaku salah.. aiyoyoy, hari tu, aku kene langgar, ni mak aku yg kene plak.. hehe...

ni rupe kreta akak yg melanggar,
teruk x? ciann la jgk at akk ni.. akk, len kali klo nantok, tdo tepi dlu keyh


ha, ni plak, kereta mama,
tade la truk mana, tp agk la nk repair balek.. errrr


penat taw aku tunggu mama, dorg at dalam balai, aku kat luar..

aq ley siap amek gmboo ag nih

Kalau SUKE, tekan la LIKE ye ^^ by: eRnyHaYati

No comments:

Post a Comment

A thought??